Digitális témahét – 3.B

A 3. b osztály “beiratkozott a lovagképzőbe”!

Projekt címünk:Lovagi játékok

1. napon megalakultak a csoportok,elkészültek a TKM-táblázatok. A csoportok nevet választottak, majd címert festettek a választott névnek megfelelően. A gyerekek okos telefonjaikkal minden mozzanatról képeket készítettek.
A 2. napon Mátyás királyról szóló meséket, mondákat dolgoztunk fel csoportonként. A legnépszerűbb a Legyen Ön is milliomos! című játék volt “másképpen”.

Lovagi próbatételünk 3.napján rejtvényeket,fejtörőket oldottunk meg. A legkedveltebb tevékenység a LAPODA MESE rajzoló program volt.

4.nap A csapatok szellemi vetélkedője, “bajvívása” után a kézműveskedés vette át a főszerepet.A királyi várat és a feldolgozott mesék, mondák szereplőit készítették el a gyerekek. Egy fotó erejéig mindenki lehetett király és királyné. Utolsó napunk is izgalmasan telt. Megírtuk a Krónikát, majd “Adj király katonát!” játszottunk. A projekt zárásaként megtörtént a hétfőtől várt esemény, a LOVAGGÁ AVATÁS.

A Projekttémák adaptáltak. Az eredeti dokumentáció megtalálható a www.dth2016.hu oldalon.